Így láttátok ti – avagy beszámolók a VIII. Nemzetközi Balatoni Hethland Feeder Kupa versenyünkről – 5. rész

A visszaemlékezős sorozatunk immáron ötödik részéhez érkeztünk, nagy örömmel olvassuk minden alkalommal a soraitokat, melyek egyrészt bemutatják, hogy Ti hogyan éltétek meg a versenyt , másrészt azok számára is érdekes és hasznos olvasmány lehet, akik az idén lemaradtak volna. Vagy esetleg úgy érzik, hogy ebben az évben nem volt olyan szerencséjük, netán nem a legcélszerűbb módon választották meg az eszközeiket, a módszert, az etetőanyagot, stb.  Buthi Róbert ez utóbbit nem bízta a véletlenre, felszerelését és etetőanyagait is a minden körülmények között megbízható és minőségi Sensas kínálatából választotta és meg is lett az eredménye, ezúton is gratulálunk, kedves Róbert!

Íme, Róbert élménybeszámolója, melyet természetesen változatlan formában közlünk:

„05.04-05.07-ig a SENSAS színeiben indulva, részt vehettem a VIII. NEMZETKÖZI HETHLAND BALATONI FEEDER KUPÁN Zamárdiban!

Olesnyovics Tamással a regisztráció helyszínén találkoztam, pár szót váltottunk, majd indulás a szálláshelyre! Kipakolás után lementünk a vízpartra, a helyi erőktől érdeklődtünk picit, mire is számíthatunk majd a verseny során. Természetesen voltak infóink, de a rendszeresen ott horgászóknak a tapasztalatai mindig nagy segítséget nyújtanak! Vissza a szállásra, majd kis eszmecsere Tomival, mire horgásszunk, és persze milyen etetőanyagot használjunk!

A benti táv meghorgászásához Tamás a SENSAS Super Found + Sensas Feeder Lake én pedig a Super Found + Brèmes Skimmer keverékkel készültem! Küszözni egy finomra szitált Brèmes Skimmer + Feeder 3000 Gros Gardons Fine Moture kaját raktunk össze, amihez került némi Litu Extra is a felhősítés miatt! Mindhárom nap ezeket a kajákat használtuk.

Másnap kötelező edzés

Kávé, sorsolás, helyek elfoglalása, kipakolás, 09.00-kor rajt! Reménykedtünk, hogy tudunk egy-két balatoni keszeget fogni, amit 3 óra intenzív etetés és horgászat után elengedtünk. Jöhet a snecizés feederbottal!

Még két órát rászántam a küszök horgászatára, amiből rengeteg tanulságot sikerült levonni! Összepakolás után irány a szállás, kis eszmecsere, majd jöhetett a felszerelés finomra hangolása, előkék kötése.

A verseny első napján, a hivatalos megnyitó, szabályok újbóli ismertetése, sorsolás, rajthelyek elfoglalása után izgatottan vártuk az első dudaszót.

Elkezdődött az alapozás

Természetesen a benti távra is került be kaja, bízva a beeső keszeg, kárász esetleg ponty formájában megjelenő bónuszhalban! 9 órakor duda, kezdődhet a verseny! A kinti távról ütemesen lehetett fogni a küszöket, a benti viszont abszolút nem adott halat, amit aztán teljesen el is engedtem, szerencsére!
Így sikerült 254 db snecit fogni, 3120 grammal, amivel szektor 3-ast horgásztam!

A verseny második napján sem változtattunk semmin, maradt a benti táv megetetése, még mindíg bízva a keszegfélékben és kintről húzni a snecit, amibe annyira belemerültem, hogy végig csak ezt csináltam és nem eredménytelenül!A mérlegen aztán a 297 db küsz 3400 grammot mutatott! Újabb szektor 3-as, mindössze 40 grammal lemaradva a második helytől!Pakolás, majd irány az eredményhirdetés!

A 87 fős mezőnyben a 6 pontom a 15. helyre volt elegendő, ami szerintem elfogadható ebben a nemzetközi mezőnyben!”