Egyszer volt, hol nem volt…avagy a Nemzetközi Hethland Balatoni Feeder Kupa története – 4. rész

Valamikor, nem is olyan réges-régen, 2015-ben egy maroknyi, halimádó, a horgászatért, turisztikáért és a vendéglátásért rajongó kis csapat megálmodott valamit, és ezt az álmot egy azóta is élik a maga valóságában. Visszatekintésünkben most a IV. verseny élményeit idézzük fel, 2018-ból, számos versenyző emlékeinek és zseniális fotóinak kíséretében.

Elsőként Varga János élményeit idézzük:

2018 Hethland kupa: 104 versenyző 4 nemzet képviseletében mérte össze a tudását Zamárdiban a Hethland szervezésében. Nem túlzás állítani, hogy évről évre ez a legrangosabb feeder verseny a Balatonon. Kiváló szervezés, profi lebonyolítás, nagyszerű hangulat és erős mezőny!

Szombati napon letisztult lötyögő vízben kellett horgászni, meg is mutatta a víz, hogy ilyenkor nem ad halat. Szektor 4. helyig tudtam feltornázni magam 18 fős szektoromban, az elejéhez bónusz nagyhalak kellettek, küsszel, pár keszeggel nem lehetett megcsípni a szektor elejét. Vasárnapra tarajos hullámok, zavaros víz fogadott. Taktikámon nem változtattam, de tudtam, hogy most sokkal több hal lesz. Be is igazolódott, hisz 18560g fogásom nemcsak a szektor 1. lett, de pálya 1. is magasan. Összetettben a 4. helyet tudtam így megcsípni, 0,5 ponttal lecsúszva a dobogóról, de így is nagyon örültem az eredménynek. Sok tapasztalattal gazdagodva és kellemesen elfáradva indulhattunk haza.

Döme Gábor visszaemlékezése:

Nagyon sokat tanultunk és tapasztaltunk ezen a versenyen is. A végső sorrendben nem tudtunk maradandót alkotni, de mindketten díjazottak voltunk. Sipi tegnap a 2., míg én ma 3. lettem a szektoromban!  Kellően inspiráló volt ez a verseny arra, hogy jövőre még felkészültebben vágjunk neki az immár V. Nemzetközi Hethland Balatoni Feeder Kupának. Ha szereted a kihívásokat és a nagy természetes vizeket, neked is itt a helyed!

Mára összeállt a dolog 9.490 grammot mérlegeltem, és szektorom legjobbjai között végeztem!

Bereczki Ferenc is szívesen nosztalgiázik a IV. versenyünkről:

Véget ért a IV. Hethland Feeder kupa. Sikerült a legnagyobb halat megcsípni, egy 1950gr-os balin képében!!!

Bánfi János is röviden, de velősen foglalta össze a versenyen elért sikereit:

Hethland nemzetközi feeder kupa, a Balatonnál, az első nap a „haltalanság” miatt kuka, de ma a 17 fős szektorban a 3. helyet sikerült megcsípnem, közel 9 kilós fogással…. csapatversenyben meg egy 2. hely…

Vanya József is szép sikereket könyvelhetett el:

Nemzetközi Hethland Balatoni Feeder Kupa – Zamárdi 2018.05.11-13.

Gyönyörű hétvégét tudhatunk magunk mögött, hiszen négy ország 104 feeder horgásza mérte össze tudását a gyönyörű Balaton egyik , ha nem a legszebb strandján – Zamárdiban. Egy remekül szervezett és díjazott, kitűnő hangulatú versenyen ahol is találkoztunk barátokkal, ismerősökkel , jókat csevegtünk szombaton szektor 4. (1,65kg) vasárnap pedig szektor 1. (11,76) sikerült horgásznom , így az összetettben a 104 versenyző közül az előkelő 6.helyen zártam. Cresta Black Thorn horgász botokkal vadásztam a keszegekre, melyekre a Spro Hypalite orsókat szereltem. Végül de nem utolsó sorban köszönöm drága kedvesemnek Iveta Takáčová a hathatós háttérmunkát. Szuper volt!!!!

Most pedig következzen a Fishing and Hunting Magyarország villámvideója, utána pedig sok fantasztikus kép: